colinasmarsvin

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av colinasmarsvin - 22 mars 2011 20:38

Idag fick vi paket på posten! Ett stort och mjukt paket inslaget i härligt glansigt rött papper. Det var Irene på Eragons som dels skickat oss boken "mitt husdjur marsvinet" av Mia Winge. Marsvinen verkade inte speciellt intresserade av den så jag behöll den för mig själv och njöt en stund av Lena Fuhrbergs härliga marsvinsillustrationer.
En bra bok jag gärna rekommenderar till alla som skall skaffa, eller redan har, marsvin!

Sen fick vi något annat också...En kanonfin mössa! Den satt perfekt fatiskt men jag skall vara helt ärlig och säga att jag inte kommer bära den till jobbet.
Det är nog mer en "gå på fest" mösssa än en jobbmössa.


 


...Eftersom hon tjatade fick PimPim också prova mösssan...
 
Tack Irene!

Ovido - Quiz & Flashcards