colinasmarsvin

Alla inlägg den 19 september 2011

Av colinasmarsvin - 19 september 2011 21:45

HÄR finns en tjej som jag hoppas snabbt hittar ett hem. Om du kan ta emot henne och hennes kompis och ge dem båda mer lämpliga sambos och en kloklippning, ring på annonsen!


(Om någon har plats för kaninen är marsvinstjejen även välkommen till mig!)

Av colinasmarsvin - 19 september 2011 21:41

Ikväll flyttade MOlly & Disa. Det är märkligt. Tjejerna hann bara in och vända och direkt var fyra olika familjer intresserade av dem! Familjen de hamnade hos är barnfria och följare av bloggen. De kändes väldigt engagerade och jag är övertygad om att tjejerna kommer få ett mycket kärleksfullt hem.


Jag undrar dock vad som gör att dessa två är så populära medan fina Bruno och Frej bott hos mig i snart ett år utan att hitta sitt alldeles egna hem? Alla är precis lika fina , pratglada och nyfikna. Ärd et att Molly & Disa hade lite roligare päls än två teddysar? Beror det på att de är flickor? Jag undrar.

Ovido - Quiz & Flashcards