colinasmarsvin

Alla inlägg den 7 september 2011

Av colinasmarsvin - 7 september 2011 21:47

Nu börjar det bli ruggigt ute och alla små har fått flytta in i arbetsrummet. De nya tjejerna fann sig snabbt tillrätta bland mina flickor och nu går 5 tjejer i stora buren. PimPim är tyvärr lite ruggig. Jag vet inte om det är infektionen eller en reaktion på antibiotikan. Hon är trött och äter lite dåligt. Äter men är kräsen och äter väldigt långsamt. Jag matar med extra gurka kryddad med askorbinsyra på mornarna och en tallrik critical care på kvällarmna. PimPim tycker det är mums men trots det tar det lång tid för henne att få i sig maten. Jag hoppas verkligen hon kryar på sig.


I helgen skall jag försöka hinan fotografera de omplaceringar som finns inne. Ett par med tjejer och ett par med killar är det och samtliga vill flytta i par.

Ovido - Quiz & Flashcards