colinasmarsvin

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av colinasmarsvin - 11 oktober 2011 16:05

Idag tog jag mig tid att få både Albert och Fröken Marsvin att fastna på bild.


Först ut är supersöta Albert som röjjde loss i sopkorg, hökasse m.m och hade skoj.(därav hans skräpiga ansikte)

     


Sen har vi Fröken Marsvin som fortfarande inte riktigt lärt sig marsvinshyfs. Hon gungar rumpa och kurrar för fullt på de andra tjejerna. De har dock lärt sig ignorera henne (Nikita) och säga ifrån (Vittra).


     


Medan jag fotade tjejerna passade Albert på att skutta in i deras box och sno en morot av dem. Jag väntade mig att mina tjejer, som aldrig sett en kanin förr, skulle bli rädda, men icke! Båda var snabbt framme och undersökte honom från topp till tå innan Nikita mycket bestämt ryckte åt sig moroten och sprang iväg med den. Fräck kanin att komma här o sno hennes morot!


   


Om nån känner npn som känner nån som är på jakt efter en sällskaplig kanin att ha lösspringande hemma får ni gärna hojta till!

Ovido - Quiz & Flashcards