colinasmarsvin

Alla inlägg den 22 april 2010

Av colinasmarsvin - 22 april 2010 20:09

Ikväll flyttade Bruno och Rimfrost hem till två tjejer. Besöket kändes väldigt bra och jag är övertygad om att killarna kommer få bra hem! Trots det så kändes det allt lite sorgligt. Vissa marsvin fastnar jag extra mycket för och dessa två var deffenitivt två stora favoriter. Jag tipsade nya ägarna om marsvinsforumet och hoppas de går in och kikar där, det är aldrig fel att lära sig mer.


När killarna åkt blev Sockervadd ensam men redan imorgon kommer en ny kompis till honom. En till Bruno som varit ensam och deppig sedan hans vän nyligen dött. Matten ringde för några dagar sedan och lät så ledsen när jag meddelade att det var fullsatt. Därför kändes det riktigt bra att kunna ringa upp redan idag och meddela att han var välkommen.


Fyra andra killar står egentligen före i kön men eftersom de alla är par så får de vänta ett tag till tyvärr.


Nu har jag två av tre vita ungar kvar:

 

Ovido - Quiz & Flashcards