colinasmarsvin

Alla inlägg den 27 september 2012

Av colinasmarsvin - 27 september 2012 08:33

Idag har jag flera glädjande besked. För det första så var det många som svarade på mail och blogginlägg. De allra flesta marsvinsköpare har jag fått tag i och de allra flesta marsvin mår toppenbra och är fortfarande älskade familjemedlemmar. Det värmer verkligen att höra! Tyvärr är det någon jag inte lyckas få fatt i och ett par hem där marsvinen gått bort. Det handlade dock inte om några unga djur så helt oväntat var det inte även om det trots allt hugger till lite i hjärtat när jag hör det.


En annan glädjande nyhet är att Gollum äntligen har en kompis på väg. I helgen hämtar vi upp en kille i Stockholm. Han är i ungefär samma ålder och har så mycket päls att han skulle kunna täcka hela Gollum och lite till utan att det skulle synas på honom själv. Jag tror Gollum kommer uppskatta en hårig kompis att mysa med!


   

Ovido - Quiz & Flashcards