colinasmarsvin

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av colinasmarsvin - 21 augusti 2012 14:05

Suck… det går inte som det ska just nu, inte alls. Gollum trivdes strålande med sin nya kompis och kompisen med honom. Några glada dagar fick de ihop och så en kväll var han bara borta. På morgonen fick de båda lite sallad och hö och vid kvällsmatningen några timmar senare var Bävern död. Jag har ingen aning om vad som hände, han var pigg och glad tidigare samma dag. De bodde inne så det var varken kallt eller varmt, inga andra djur i närheten…


Nu ligger han begravd under en näve blommor i hästhagen bredvid de andra små jag förlorat i år. En häst och tre marsvin på en och samma sommar… Det är alldeles för många. Vad är det som händer? Det här känns orättvist, elakt och sorgligt och jag har ingen lust alls att fortsätta mer. MEN jag gör det. Jag kör på precis som vanligt och så småningom skall Gollum få en ny kompis… igen…


 

Ovido - Quiz & Flashcards